Masihkah pengikut PAS ingat?

Masihkah pengikut PAS ingat?

Thursday

APA MAKNA PERKAUMAN KPD PR!

Apa itu PERKAUMAN atau RASIST pada Pakatan Penipu? PERKAUMAN pada mereka ialah apabila orang lain terutamanya UMNO atau orang Melayu yang menyokong UMNO mengeluarkan kenyataan yang boleh menyinggung perasaan kaum lain. Tapi kalau puak yang menyokong Pakatan Penipu tidak dinamakan PERKAUMAN!

Jangan biarkan BABI ini terlepas. Kita buru dia hingga lubang cacing!
Lihat saja dalam isu si Babi Namewee yang sudah beberapa kali memperlekehkan agama Islam dan perlembagaan negara. Apa Pakatan Penipu buat? Diam saja maaa! Tapi dalam isu Datuk Nasir Safar, semua pihak bersuara termasuklah Ketua Pemuda MIC, T.Mohan yang "jahil" tentang perlembagan ini. Isu pengetua di Johor dan Bukit Selambau, Kedah. Dan terbaru, isu pegawai BTN yang dikatakan mengeluarkan perkataan berbaur PERKAUMAN. Masih ingatkah perjanjian Jus Soli wahai si gampang yang sengaja memperlekehkan orang Melayu dan agama Islam?

Bapak kepada PERKAUMAN. Menghina Islam dan Melayu!
Ayuh, kita bangkit. Melayu mesti berani. Melayu mesti bersatu! Jangan biarkan puak-puak ini dengan senang memperlekehkan kita. Kita mesti ajar mereka tentang adab. Kita mesti ajar mereka bahawa tanahair ini nenek-moyang kita yang punya dan nenek-moyang mereka dahulu adalah PENDATANG!

Gambar siapakah yang diagung-agungkan!
Baca, faham, selidiki dan sebarkan kpd rakan-rakan supaya kita tidak mudah terpedaya dgn taktik kotor Pakatan Penipu. Sayangi Malaysia kerana hanya Malaysia bumi milik kita!

No comments:

Post a Comment