Masihkah pengikut PAS ingat?

Masihkah pengikut PAS ingat?

Thursday

AWAS..PKR PARTI GANGSTERISM!

Pakatan Penipu kini semakin tertekan. Penipuan dan ke'dajalan' semakin terserlah. Lakonan dan drama yang dimainkan semakin tak menjadi. Rakyat yang menjadi penonton mula tersedar tentang realiti PKR disebalik topeng keadilan rakyat yang dijaja.Episod pemilihan yang paling ganas semakin terdedah kepada umum.

Pemilihan yang dicanang-canang sebagai pemilihan parti paling demokrasi di Malaysia oleh Saifuddin Nasution, Setiausaha PKR yang paling "bengap" dan suka menyalahkan UMNO setiap kali berlakunya peristiwa hitam dalam parti sendiri. Anwar Al-Jubui semakin pening. Membawa diri ke Jakata dan menceritakan keburukan Malaysia di media asing. Kini berangkat pula ke Brussell berjumpa kepala-kepala Yahudi memohon bantuan dan sokongan. PKR semakin hilang arah layaknya dikuburkan sahaja!

PKR parti milik keluarga Anwar seumpama DAP parti milik keluarga Kit Siang dan Karpal Singh Babi. Memang dasar Pakatan Penipu. Menipu rakyat kononnya demokrasi walhal merekalah manusia paling gampang yang menghuru-harakan negara!

Kekalahan Mustafa Kamil Ayub, Sivarasa Pariah, Kamarul Baharin, ELlizaberth Telanjang dan ramai lagi keparat pengikut setia Anwar membinungkan kepala Anwar dan anak emasnya, Azmin! Pemilihan PKR adalah sejarah gangsterism dan samseng yang paling nyata dalam sejarah politik negara.

Laporan Polis yang dibuat oleh S.Kottapan
Exco Selangor, si Pariah Xaxier Jeyakumar (keling ni tak mengaku dia kaum India sebaliknya memberitahu orang ramai bahawa dia Ceylonist) bersama Ketua AMK, Azmizam Zaman Huri (Ahli Majlis MP Kelang) serta konco-konconya telah memukul dan menerajang lawannya, S.Kottapan yang bertanding sebagai Ketua Cabang.sehingga dia dan 2 anaknya dimasukkan ke hospital. Kesiannya! Ingat menang boleh jadi calon PRU-14 nanti tapi sakit yang dapat.


Kesan tumbukan dan terajang oleh Xaxier Jeyakumar
 Beberapa pemilihan Cabang PKR telah dibatalkan kerana penuh dengan penipuan, rasuah dan samseng berleluasa yang diupah termasuklah di Lembah Pantai yang mana Nurul Izzah yang bertanding sebagai Ketua Cabang!


PKR kononnya bersih dan adil. PKR macam coli yang tak pernah dibasuh. Nampak cantik di luaran tapi busuk di dalam!
 Baca, faham, selidiki dan sebarkan kpd rakan-rakan supaya kita tidak mudah terpedaya dgn taktik kotor Pakatan Penipu. Sayangi Malaysia kerana hanya Malaysia bumi milik kita!

No comments:

Post a Comment