Masihkah pengikut PAS ingat?

Masihkah pengikut PAS ingat?

Wednesday

APA TINDAKAN PADA BABI NI?

Pakatan Penipu semakin kurang ajar. Apa cerita kes Namewee Babi yang telah banyak kali menghina dan mencerca agama Islam, Orang Melayu dan lagu Kebangsaan! Sabar kami pun ada batasnya!

Kini penghinaan dan cercaan semakin bertambah. Lihat sahaja laman FB ni : Support Namewee . Pelbagai kata kesat dan kurang ajar mengutuk Melayu yang ditulis dalam bahasa Cina. Mengapa Menteri Dalam Negeri kita lembut sangat? Kalau takut nak ambil tindakan rasanya baik letak jawatan dan bagi saja pada orang lain. Jangan biarkan kepala kita dipijak! Kami risau perkara ini akan berleluasa sehingga menimbulkan ketengangan antara kaum.

Laporan polis telah telah dibuat jadi apa tunggu lagi. Ambil tindakan la! Nak harapkan pemimpin Pakatan Haram memang sah kerana puak-puak ni lah maka kaum-kaum lain mula besar kepala. Ingat, sabar kami ada batasnya!

Baca, faham, selidiki dan sebarkan kpd rakan-rakan supaya kita tidak mudah terpedaya dgn taktik kotor Pakatan Penipu. Sayangi Malaysia kerana hanya Malaysia bumi milik kita!

No comments:

Post a Comment