Masihkah pengikut PAS ingat?

Masihkah pengikut PAS ingat?

Sunday

KHALID SAMAD DAN PAS MEMANG SAH KAKI FITNAH!

Pakatan Penipu melalui si kaki fitnah Khalid Gereja sedang memainkan taktik kotor dan menipu rakyat. Mereka memfitnah kononnya isu  YB Ahli Parlimen Hulu Selangor masuk ruang solat masjid di Masjid Felda Sg Tengi Selatan. Penyebaran gambar dan tulisan ini dimulakan oleh Khalid Samad di dalam blognya . Malah isu di ambil masuk ke portal Malaysiakini dan blog2 fitnah pakatan penipu. Puak Pakatan Penipu juga telah meng"hack" beberapa Blog Pro Kerajaan spt Pisau.Net, PapaGomo.com dan lain-lain lagi yang menyiarkan berita benar ini. Antara Blog Pakatan Penipu yang menyiarkan fitnah itu ialah :
http://www.khalidsamad.com/2010/09/umno-kura-kura-dan-perahu.html
http://malaysiakini.com/news/142896
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/09/bongkar-ustaz-kamal-masuk-masjid.html

Ini gambar fitnah oleh Khalid Gereja dan blogger pembangkang yang menuduh gambar di di dalam ruang solat di mana tempat para imam dan makmum sujud . klik di sini


Cuba bandingkan gambar di atas yang dipotong di bahagian bawah dengan gambar sebenar di bawah ini ...



Kedudukan YB Kamalanathan di dalam majlis ini bukan di dalam ruang solat masjid seperti difitnah pembangkang tetapi sebenarnya di beranda(ruang legar) . Bukan seperti pemimpin PAS yang membenarkan MP Serdang DAP masuk terus ke dalam ruang solat di surau di Kajang bulan Ramadhan lepas .

TERBUKTI PAS MEMANG KAKI FITNAH !!!
Tahniah buat PB dan Brader Pisau kerana mendedahkan pembohongan dan fitnah khawarij PAS ,Khalid James Samad bapak pengadai nama Allah tidak akan senang duduk jika tidak membuat fitnah kepada UMNO.

Beberapa hari yang lepas Malaysiakini dan blog blog PAS begitu sibuk menyalak kononnya P.Kamalanathan masuk ke dalam masjid .Nah bukti sudah diberikan ternyata pembelaan khawarij PAS terhadap DAP makin nampak nyata hinggakan sanggup membuat fitnah.Yang menjadi mangsa adalah umat Islam.
 
Baca, faham, selidiki dan sebarkan kpd rakan-rakan supaya kita tidak mudah terpedaya dgn taktik kotor Pakatan Penipu. Sayangi Malaysia kerana hanya Malaysia bumi milik kita! Kalau anda masih tidak percaya juga dengan gambar-gambar ini silalah ke Masjid Felda Sg. Tengi Selatan, bertanyalah kepada Tuan Nazir dan AJK Masjid.....

No comments:

Post a Comment