Masihkah pengikut PAS ingat?

Masihkah pengikut PAS ingat?

Friday

Pakatan Penipu Dah 'Gila Meroyan'

Pakatan Penipu memang sudah tak ada kerja agaknya. Nak kata bodoh, ada yang belajar sampai bangunan bertingkat-tingkat. Sampai masuk Universiti dan biasiswa yang diberikan oleh Kerajaan BN tapi asyik mencari kesalahan kerajaan BN saja kononnya mereka sahaja yang betul. Nak kata bangang, memang banganglah kot. Semuanya gara-gara melihat beberapa kepimpinan PAS membuat laporan Polis hari ini di IPD Dang Wangi. Menurut laporan Polis tersebut, mereka menyatakan bahawa YAB Dato' Seri Najib Tun Razak, Dato' Ahmad Maslan dan Tan Sri Dr Mohd Yusof Nor telah menghina mahkamah. Lepas itu mereka juga menolak bahawa kemenangan peneroka di mahkamah bukan kerana peguam Felda tidak hadir tapi kerana mereka dipihak yang benar.


Itulah dia mentaliti pembangkang. Pakatan Penipu. Nak kata bodoh tapi belajar tinggi-tinggi. Yang tepatnya, mereka semua ini tidak cerdik. Kalau nak diikutkan, sekiranya Kerajaan dan Felda nak buat laporan Polis, agaknya dah berlori laporan Polis telah dibuat terhadap PAS terutama sekali pada Mazlan Aliman. Mana tidaknya, mereka semua ini telah membuat banyak tohmahan, fitnah dan hasutan terhadap peneroka.

Apa yang mereka perjuangkan sebenarnya hanyalah untuk kepentingan politik mereka dan bukanlah untuk kebaikan serta kebajikan peneroka. Apa saja yang Felda serta Kerajaan lakukan semuanya salah dan tidak betul. Mereka hanya bagi tahu keburukan dan lansung tidak menceritakan perkara yang baik.

Inilah orang-orang yang 'Gila Meroyan'....melalak kesana kemari nak cari publisiti. Dalam bulan yang baik ini pun tak habis-habis memfitnah sana sini. Mazlan pun satu juga, dah lah jadi peguam tapi dia tidak membetulkan kenyataan kawannya yang terang-terang salah. Ya lah... semua orang tahu yang dia sedang bersungguh-sungguh nak jadi YB.

Saya nak mengesyorkan Mazlan supaya ajak rakan-rakan peguam yang lain termasuklah Wan Rohimi supaya pergi ke Kelantan dan perjuangkan hak orang Kelantan kerana sehingga ke hari ini rakyat Kelantan masih dapat air yang kotor Banyak kawasan lain yang masih tiada air walaupun dijanjikan bertahun-tahun yang lalu. Amacam...Ok tak?

Setuju sangat-sangat dengan kenyataan anak jati Felda ni. Tempat sendiri tak terjaga pergi duduk sibuk kat tempat lain. Wahai manusia bernama Mazlan Aliman, kalau kau betul-betul nak berjuang baliklah ke tempat asalmu di Felda Bukit Ramon dan ajak mereka semua saman Felda! Ada berani atau kau takut terhina dilempang oleh orang kampung mu sendiri!

Baca, faham, selidiki dan sebarkan kpd rakan-rakan supaya kita tidak mudah terpedaya dgn taktik kotor Pakatan Penipu. Sayangi Malaysia kerana hanya Malaysia bumi milik kita!

1 comment:

  1. Assalamualaikum... tahniah saudara di atas blog yang sangat baik ini. Bersama kita hancurkan pakatan jahat pembangkang yang bangang ini. Saya akan link kan juga blog saudara di tempat saya. TAHNIAH

    ReplyDelete